Nepodcenovat sa, oklamte svoju mysel

Nepodcenovat sa, oklamte svoju mysel
Občas počas hodiny žiaci si nevedia spomenut na konkretne slovo, rozhovorit sa, anglicke reakcie su spomalene, maju pocit že sa nevedia vyjadrit, zabudaju, miešaju sa im slovička alebo slovosled, nechapu gramatickej poučke aj po opakovanom vysvetleni, nemožu sa posunut dalej .. vtedy začnu byt kriticky sami k sebe, zanadavaju si alebo padaju do istej frustracii znechutenia alebo do utlmu.

Co im radim v takej situacii ? Ako sa na to pozeram a ako reagujem ?

Nedavam velky vyznam ich utlmu, pretože ako lektor vidim kde robia chybu a ake maju silne a slabe stranky.

V prvom rade: za žiadnych okolnosti nepodcenovat svoje sili a jazykove schopnosti (nie je to vobec nejaka zaležitost talentu alebo zazraku, každy a ktokolvek sa može naučit anglicky jazyk) pretože to by nikam neviedlo len k dalšiemu utlmu.

Po druhe: Treba sa postavit čelom ku situacie, prehodnotit aktualne vedomosti a ozbrojit sa pozitivitou. V skratke a v praxi to znamena:  byt zhovievavy k sebe. "Idem dalej, jednoducho dnes sa tak alebo onak citim, zlepšujem sa viem to, nevzdavam to, ma to cenu, stoji to za to, nie je to take zle." Možne že to znie ako kliše, ale funguje to.

Oklamte svoju mysel, zdanlive zlyhanie je iba krokom ku uspechu, vyplati sa to, postupne sa to začne menit, a vy nadobudnete vačšie sebavedomie.

Potrebujete obrovsku davku pozitivity, jedine ona vie vas nabudit k prace na sebe. Dokažete s pozitivnim myslenim ovela viac ako s negativnim pristupom. Ten je vašim nepriatelom.

Ano všetko je o pristupe, a ako sa ku všetkemu staviame.

To ako vnimame svet a okolie, udalosti, informacie ktore si sami a dobrovolne vyberame alebo informacie ktore sa nam podsuvaju, sa odraža na našom spravani a budovani svatonazorov, a vzorcov podla ktorych sa rozhodujeme a konštruujeme svoju buducnost.